jueves, 31 de diciembre de 2009

Fi de l'assignatura

Tot té un principi i un final, i ara li ha arribat el final a l'assignatura. No fa res que la vàrem començar i ja li estem a punt de dir adéu (si l'aprovem és clar). A priori era una assignatura que em plantejava bastants dubtes perquè el seu nom era tant llarg que no em quedava massa clar de que aniria la història... a part de coses relacionades amb tecnologia. Però gràcies a tot el que he aprés, primer vull destacar que m'he adonat que la tecnologia va molt més enllà del que jo pensava en un primer moment, no es queda en un simple ordinador o un videojoc sinó que va molt més enllà.

Partint de la base que els ordinadors i jo no ens solem portar massa bé, crec que he tret bon profit a l'assignatura, sobretot a l'hora d'aprendre a utilitzar diferents eines a l'hora de treballar en un futur com poden ser una wiki, un programa per a fer videos o aquest mateix blog. És evident que tot i que aquesta matèria ja acabi, tot està tot après, ni molt menys... encara queden infinites coses, i tal i com avancen les coses avui en dia, mai es podrà arribar a conèixer tot, però sempre va bé saber coses, per petites que siguin i que a vegades creiem que no ens serviran per res perquè si ens ho ensenyen és perquè un dia o altre, abans o més tard, pot ser ho necessitem.


No hay comentarios:

Publicar un comentario